Vorming Personal Branding
Sommige mensen lijken makkelijker in de markt te liggen en sneller hun (professionele) doelen te bereiken. Ze slagen er wonderwel in zichzelf te verkopen zonder zichzelf re verkopen en hebben een netwerk dat hun verhaal voor hen vertelt. Ze leven helemaal in lijn met hun imago, schijnbaar zonder al te veel moeite.
Eind november 2019 lichtte merkstrateeg Stef Verbeeck (Pavlov) de 4 O’s van personal branding toe. Deelnemers werden meegenomen in de psychologische mechanismen achter het maken van een eerste indruk. Ze (her-)ontdekken hun meerwaarde en vertalen deze naar praktische aspecten als kledingstijl, etiquette, verbale en non-verbale communicatie, netwerken, sociale media en andere facetten die deel uitmaken van de reputatie die we als menselijke merken met ons meedragen.
Daarnaast leggen we de link met corporate branding, om van onszelf en onze medewerkers heuse ambassadeurs te maken. Dit alles wordt rijkelijk geïllustreerd met voorbeelden en succescases, aangevuld met modellen en methoden uit de drie bestsellers over personal branding van de hand van Stef Verbeeck.